Så säg mig, var e tvålen vännen?

Chacha callebooi här ;D
har precis kommit hem från ämnessamtalet!
gick väl ändå hyfsat bra, kunde gått bättre, om ja velat ^-^
har inte hänt mycket mer idag, fått ryck på macbooks;en för att dom älskar mig och gör som jag vill hela tiden med garageband<3 *HOST FUCKING HOST*
just nu sitter jag och lyssnar på sonic syndicate och är sur på allt och alla (Y)
en viss bög kan ta sig i röven kan vi säga bara :D
nu ska kvällen bestå av musik, spel och plugg!
och vf har ingen berättat hur ja får mina apelsiner?
För att göra min blogg xtra intressant.
Olle gillar älgar.
Johanna e grym på camsekz med sitt pricka täcke.
jag hatar apelsiner nu.
och världen kan ta sig :D
tihihihihi<3
puss puss ses imorn<3

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag är bäst på camzekz, och apelsiner kan cutta sig. PUSS

2009-12-01 @ 13:29:34
URL: http://johaannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0