Nu ska vi se sa den blinde till den döve och tog hammare och såg!

chacha callebooi här ;D
sitter hos min lilla storasyster och hennes boyfriend nu (:
ska nsart äta lussebulle och dricka glögg (numnumnum)
har inte hänt mycket idag, somna kl 5 imorse och vakna kl 10 (Y) har spelat hela dagen, gick upp första gången kl 3 typ!
askalas dag enligt mig, självmord enligt Charlotte;)
och jag undrar en sak till.
VAR FAN ÄR MINA APELSINER!?
när ja fixade temat till detta så stod det att det skulle finnas apelsiner i bakgrunden :(
i have oranges </3
en kaka till den som förklarar det för mig :))

btw.
http://www.youtube.com/watch?v=B2OS0bNHoE8&feature=player_embedded

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0