pluggpluggTRUMMOR!

chacha bloggen callebooi här ;*
idag har jag varit i skolan och pluggat och pluggat :(
och kollat film och slagit Tim och spelat trummor! :D
Liselotte sa att om ja pluggar till so-omprov hela dagen så slipper jag göra flexibla.
Fan tanten kan ju va rätt bra ändå ju (Y)
efter plugget så blev det som sagt att spela lite trummor och sne drog ja hem för att lämna väskan sen drog jag och Jefta till undgomsgruppen där vi bakade kakor :D
åt massa kakdeg så mår jättedåligt nu :(
men det va det värt ;)
sen drog jag hemmåt och satte mig vid datan. och precis när jag starta tv:en så började american pie beta house!
min otur har börjat vända <3
men nu börjar filmen igen så får väl ta och kolla den ;)
pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: johanna

Hahah calle du är seeg, det är bara jag som är morgonpigg, eh... =) men, american pie är bäst, liselott med :D <3

2009-12-04 @ 16:04:10
URL: http://johaannax.blogg.se/
Postat av: Wille

kakdeg<3

2009-12-04 @ 23:35:18
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0