KhK!

Chacha bloggen Callebooi här ;*
har kommit hem från KhK för en stund sen :) vi vann självklart med 10-1 mot mörrum!
jävla nollor ni e!>:D
har inte hänt mycket annars idag, fixat den bärbara, fått använda den stationära ett tag nu :(
fatta att den är seg? blev typ överlycklig när ja fick en ny bärbar (L)
TU e bäst kan jag med säga,
Grattis till Odehammar ffs :)
12 fucking år nu ju!
hoppas du får nytta av presenterna!
just nu sitter jag och äter hemmagjord pizza som mami har fixat åt mig<3
så sjukt gott!
asså shiiiet
kan inte sluta tänka på att det snart är jul!
vafan ska man köpa och vafan kommer man få??!?!?!
har typ inga pengar kvar att köpa presenter för ):
fail<//3
aja nu ska ja gitta, puss hej syns på måndag kanske ;* <3

Kommentarer
Postat av: hilde, (*)

och så var du med mig, :D:D:D <<3

2009-12-05 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0