hk fuckin prov!

Chacha callebooi här!
sitter och pluggar inför hemkunskapsprovet imorrn *suck*
känns inte bra alls!
får väl stryk av mamma om jag lyckas med ett ig till :(
och för att göra dagen ännu bättre imorn så startar den med livräddning! WOFUCKINHO!
jag kommer typ dränka personer ja räddar :( hoppas ja räddar typ pontus lr ngt *hehehehehehehe*
MEN
jag har inget liv.
ville bara säga det.
törstig är jag med.
och jag hatar apelsiner om ni minns.
jag har kommit på att Amir e nog fan min idol.
"det här va kul" HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA seriöst kan kolla på det om om om om om om om om XD
aja ja ska gitta nu ;)
peaceout ;*

Kommentarer
Postat av: Wille

jag kan fixa citroner om du vill ha <3

2009-12-02 @ 22:46:00
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0