bra dag, typ

chacha bloggen callebooi här ;*
har varit hyffsat bra dag idag (:
började dagen med att vakna och fixa till mig vid 11 tiden typ, sen väntade jag in mamma som kom med busskortet för då blev det dags att dra till älski<3
vi typ slogs med Källe och Jacob sen så kom hennes föräldrar så åt vi sen va ja tvungen att sticka hem igen xD
lr a lite mys blev de ju (:
sen kom ja hem så såg ja min andra lilla älskling! (Jefta)
vi har typ möblerat om mitt rum och slagit sönder mitt skrivbord (Y)
fick massa fint (:
sen lagade mami pannkakor till oss :D
numnumnum.
så nu sitter Jeftus och Callebooi och spelar och sjunger (8)
aja nu ska ja fortsätta spela (:
pusspuss ses imorn kanske ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0